onsdag 29 juni 2011

Lite stress på morgonen

Jag är kattvakt åt grannen just nu. Så varje morgon ska jag gå över o släppa ut honom. Mat ska han visst oxå ha ;). så med andan i halsen i morse gick jag över o fixa det.

Igår fick jag reda på nåt som jag inte hur jag ska tackla. Arg, ledsen, grinig, fundersam.... Skulle helst vilja ligga hemma under täcket o inte bli störd av nån!

Annars igår så åkte jag o tjejerna ut till våra gamla grannar o grattade "frun" i huset. Fanny o Smilla hittade en jättesöt ängel som satt o hade ett ljus i famnen som dom köpte till henne. O jag hittade jättesöta hjärt skålar som jag bara var "tvungen" att handla ;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte fundera så mycket.. Ha en fin dag..

Nadja sa...

stod och kollade på dom där små skålarna idag. Dom är jätte söta!