tisdag 28 juni 2011

Det blir en lång dag

Vi har minimalt med arbete, så det kommer att bli en lång dag idag! Jag kanske skulle ta ut lite komp så jag kommer ut i solen när den ändå visar sig....

Har lite funderingar över varför vissa säger saker som dom sen säger att dom inte menar?! Men har man sagt en sak flera gånger så kan man väl inte varje gång INTE menat vad man har sagt.

Ja ja, hur som så sov Smilla hemma hos Salma igår. Hoppas det har gått bra, jag har ju inte hört nåt så jag får anta det. Sen skulle hon visst med N o W till Ludvika idag.

Nää nu kom Anna med en riskaka o en kopp kaffe så jag ska väl fika lite med henne.

Have a nice day in the sun!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm riskaka och kaffe ;)

Lena sa...

Jaaa förstår att det blir långa dagar, verkar vara såååå dåligt med jobb, jag har inte ett jobb nästa vecka än::(:( får väl komma och äta ris kakor med er i stället;) kram kram