tisdag 7 juni 2011

Good morning Fagersta

Jaha en ny arbetsvecka har börjat. Med dunder o brak kan jag lova. Var så sjukt trött i morse o ville bara ligga kvar i sängen o sova vidare. Men vem har råd med det? O jag har inte samvete att göra det heller. Så det var bara att pallra sig upp o tvätta av ansiktet o åka i väg. Så nu är jag iaf här men inte ett dugg piggare.

Helgen har iaf varit lugn. Inga krogvändor för Fam Jukkola/Forsberg inte. Nää, istället har karln renoverat o jag setat vid datorn... Typ. Ett par Saw filmer kolla vi oxå på. Usch va äckliga dom är... Så äckliga att man inte ens kan kolla på vissa delar av filmen. Varför utsätter man sig för sånt? Knäppt tycker jag....

Nää, nu är det arbete som gäller ett par timmar framåt.

Ha en fin dag i solen, ni som får vara ute!

Kram!

Inga kommentarer: