onsdag 8 juni 2011

Elaka människor

Fy f*n vilka elaka människor det finns. Människor som säger sig inte döma nån
Fanny kom hem igår o hade fått höra av en "vän" vars faster hade kallat mig för "skorven"
(ja jag har psoriasis o ganska mycket dessutom)
Denna människa är mamma och jag kan inte sluta fundera över hur man kan vara så elak när man själv har fått barn.
Jag kanske inte tar åt mig över det här, men Fanny var ganska bekymrad o sa i slutet av vårt samtal:

Men jag älskar dig precis som du är mamma!!!

Stackars unge som får se/höra hur elak vuxna människor kan vara!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Fy fan skär i mitt hjärta:( snacka om empati lös människa...men säger som min mormor alltid sa hut går hem..med det menas den som sårar får dubbelt själv tillbaka, tragisk människa. Klart du är fin som du är:) du är ju gulligaste Marie:):) kram kram

Unknown sa...

Tack snälla söta Lena. Dig blir man glad av :)

Mirre sa...

Gumman, lägg inte ner tid på människor med dåligt självförtroende, och som tror sig må bra av att förnedra andra, för att själva kunna se sig själva i spegeln!!

Som tur betyder dessa människor INTE ett skit för oss!!


Love u!!!